+48 22 559 11 87 kontakt@biopasja.pl

Zasady wysyłki towarów

Ceny przesyłek
Większość zamówień wysyłamy kurierem DHL, lub K-EX

Koszt wysyłki jest uwzględniony w cenach zawartych w biokominkach.

Koszty wysyłki pozostałych pozycji są uwarunkowane wagą przesyłki. Koszt wysyłki nie przekraczającej 30kg to 16zł brutto. Stopień naliczania kosztów jest uwarunkowany wagą do 30kg, przekraczając stopień naliczania 30 kg generuje nowy koszt 16zł za każde 30kg.

Odbiór osobisty jest możliwy na konkretnie ustalony termin.

Wybór płatności za pobraniem wiąże się z opłatą w wysokości 21 PLN brutto. Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden towar opłata za pobranie naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia.

Przesyłka kurierska
Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez Biopasję. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 30kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na ‚Wysłano zlecenie’. Biopasja do wszystkich swoich zleceń operuje usługą dodatwkową, poinformuj odbiorcę przed doręczeniem tak by kurier wpasował się z doręczenien dla najlepie Państwu odpowiadających godzin. Wszystkie nowe zlecenia do godziny 10.00 są wysyłane tego samego dnia, po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.

Zastrzeżenie godziny
Zastrzeżenie godziny wiąże się z dodatkową opłatą w firmie kurierskiej. Ze względu na to, że w większości firm przewozowych oferujących usługę doręczenia na godzinę sprawdzalność tej usługi jest niższa niż 20% zlecanych przesyłek, nie oferujemy naszym Klientom takiej formy doręczenia.

Przesyłki ciężkie
Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 31,5kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary.

Wysyłka zamówienia na kilka towarów
Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier. Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia.

Zmiana adresu dostawy
Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu ‚Adres dostawy’. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę „Zmień adres” przy wyborze sposobu dostawy przesyłki. Po dokonaniu korekty należy kliknąć „Kontynuuj”. Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo. W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu biopasja.pl lub naszego dostawcy. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.

Zwroty towaru
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do magazynu naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

Biopasja Sp. z o.o.

ul. Bartycka 24/26/90, 00-716 Warszawa

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep biopasja.pl. jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada oryginalnego opakowania, zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do biopasja.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.